Trött

Klockan 06.05 blir jag väckt av telefonen, det var Erik som ringde från jobbet.. Så jaha det va bara att kliva upp å göra sig i ordning, så är det att vara timmis.. Det är skönare när dom hinner boka en nåra dagar innan, men det är bara att tacka å ta emot.. Så nu sitter jag här å gäspar men jag ska snart börja ladda för gymmet, känner mig inte så motiverad men jag ska ner.. Igår va jag så grym så jag gick ner på förmiddan å körde en timme kondition å sen vid kl.18 gick jag me Daniel ner å körde styrka, tänk va bra det vore om jag kunde fortsätta så dom dagarna jag inte jobbar.. Då skulle jag va stolt och nöjd med mig själv!!
Nu ska jag se om jag kan hitta nåra arbetskläder att beställa..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, nu har jag lagt till din blogg i mina favvoriter...kram på dig gums o hälsa Daniel.

2009-04-28 @ 17:51:14
Postat av: tessan

dukigt tjej:-) ses på lördag ska bli såå mys.. kram kram

2009-04-28 @ 19:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0