Jaha valborg då

Ja jag å Daniel förfestar, här hemma, för oss själva.. Ne men vi dricker lite vin å öl.. Fast han står i duschen nu å ja borde väl oxå göra mig iordning.. Snart ska vi ner till Hörnet, ett mysigt litet ställe.. Där ska vi möta nåra vänner å så ska Jossans och Fridas storebror spela där, blir nog bra..
Idag har jag inte gjort så mycket.. Gick upp å tänkte gå ner till gymet men va för slö, fastna vid datan i stället.. Sen åkte vi till Skänninge en liten bit härifrån, skulle kolla på billiga utemöbler på ÖB men hitta inget vi gilla, dom är ju inte direkt kända för bra kvalitet.. Men vi hitta ett annat ställe med massa möbler, där hitta vi lite grann, visst lite dyrare peng men bättre kvalitet och antagligen längre hållbarhet.. Så vi kom fram till att det är bättre att lägga ut lite extra pengar så slipper vi köpa nya om ett par år..
Kom ner till gymet sen i stället när Sara slutat jobbet så vi körde lite mage å rygg, får se om man är tillräckligt pigg för att ta sig ner imorrn me..

Nehe ska väl ta å platta håret nu då..
Ha en trevlig valborg!!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Annso

Hej gumman!

Vad kul att du också har skafat en blogg, då kan jag följa dig i din vardag. Hoppas allt är bra med dig, jag hörde att ni köpt hus, vad roligt för er. Hoppas du hade kul igår. Kramar

2009-05-01 @ 09:25:16
URL: http://mrslovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0