Är uttråkad

Har tråkigt, vill att tiden ska gå lite fortare så man kan få gå å lägga sig.. Så tråkigt har jag plus att jag är trött, har jobbat idag.. Drömde att jag jobbade natt så varje timme vakna å kolla på klockan å sen ringde klockan 05.45, segt att gå upp då när man inte är så van..
Efter jobbet gjorde jag nåra ärenden, apoteket å biblioteket.. Skulle kolla på bibblan om dom hade en bok som jag behöver när jag börjar läsa samhälle nästa vecka å som tur va så hade dom den, så jag slipper köpa=) Ska bli ssååå kul att läsa samhälle, längtar verkligen INTE.. Men det måste göras så det är väl bara att stå ut i 10 veckor så får vi se om jag kan få bli Uska sen.. Känner inte för att sätta mig vid skolbänken i 1 år men jag känner att nånting måste jag göra med mitt liv, jag kan ju inte gå som timvikarie hela mitt liv..
Oj, blev lite bittert det här.. Men va fan!!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: tessan

ja din lilla bitter f...a hehe.. kul det ska bli på lördag :-) längtar!! puss o kram

2009-04-30 @ 12:19:29
Postat av: Kurtan

Vad trevligt att du oxå har fixat en blogg nu. Vi ska åka till BVC och se hur mkt hon har vuxit.

Ha en bra dag

kramar

2009-04-30 @ 13:46:15
URL: http://mariasedin.blogg.se/
Postat av: Anna

Trevlig valborg. Kraam

2009-04-30 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0